Elektronikus ügyintézési rendszer

KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (KAFFEE projekt) bevezetése iskolánkban

Tisztelt Szülők!

 

Intézményünk a KRÉTA  e-napló bevezetését követően 2019. április 1-től részt vesz a KAFFEE programban, melynek célja az elektronikus ügyintézési rendszer többlépcsős bevezetése a gondviselők részére.

 

Az első lépcsőben az alábbi területeket vezetjük be:

 

 

BEIRATKOZÁS

1. Beiratkozás általános iskolába – BÁI
2. Beiratkozás középfokú intézménybe – BKI
3. Beiratkozás a magyar köznevelésbe – BMK
4. Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal – BNTTJ
5. Átiratkozás intézmények között – ÁIK

 

TANULMÁNYOKKAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS

1. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása.
2. Osztály, vagy tanulói csoport változtatási kérelmének benyújtása.
3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.
4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.
5. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.
6. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

BELÉPÉS:

Amennyiben gyermeke iskolánk tanulója akkor a már kiosztott KRÉTA azonosítóval lehetséges az ügyintézés, a KRÉTA felületen bellül. 

Amennyiben a szülőnek nincs iskolánk KRÉTA rendszerébe való belépéshez jogosultsága (nem jár még ide gyermeke), akkor a https://eugyintezes.e-kreta.hu/ weboldalonkeresztül léphet be a felületre.

További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető Útmutatókban, Kézikönyvekben  és /vagy videókban, az e- Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714

KAFFEE projekt tájékoztató kiadvány.pdf

Javasoljuk a tájékoztatók áttanulmányozását és használatát!

Használják ki az iskolai ügyintézés korszerű, XXI. századi módját!

 

Üdvözlettel:
Szikszai Krisztina
intézményegység-vezető
Itt vagy: Home Szülők Elektronikus ügyintézési rendszer
Find us on Facebook